sobota 9. listopadu 2013

TAG 10

Tereza mě pověřila pokračováním v TAGu, tak se toho nějak ujmu... :)
1. Napiš 10 faktů o sobě
2. Odpověď na 10 otázek od blogera, který tě zaúkoloval
3. Vymysli svých 10 otázek a pošli řetezec dál 5 blogerů

10 faktů o mně:
1. V deseti letech jsem si po koleno zadřela třísku a musela jsem na chirurgii, aby mi ji vyřízli :D Od té doby si sedám na málokterou dřevěnou lavičku.
2. Chtěla jsem být fotomodelkou, tento sen mě sice přešel ale i tak se ráda nechávám fotit. :)
3. Přebrala jsem kamarádce kluka. Nevydrželo to. 
4. Z lásku k mému Milému jsem se rozhodla vzdát bydlení ve městě a pohodlného života měšťanky :) ... Zn. z extrému do extrému...
5. Nejraději mám české (třeba i staré) písničky.
6. Moje škola mě baví! Náhoda je blbec, díky kterému jsem našla to, co mě naplňuje.
7. Strašně ráda nakupuji oblečení, i když ho pak nenosím.
8. Ve třinácti letech jsem se poprvé opila a to rybízovým vínem - od té doby nemám ráda rybíz, ale víno miluji!
9. Nemám ráda české filmy (až na výjimky...)
10. Nejraději jím jídlo, které si sama uvařím.
by kuzjka
Deset otázek od Terezy:
1. Co by ses ráda naučila? MLUVIT anglicky v praxi... s lidmi... ve škole to jde, ale pak najednou... 
2. Kam by ses ráda podívala ve světě? Do Švýcarska a ještě jednou do Francie, kde jsem byla ve druháku na gymplu...
3. Jak vypadá tvůj klasický víkend? Peru, uklízím, dodělávám resty do školy, chodím na procházky, ... Někdy jdu i do práce anebo k přítelovi... 
4. Zima nebo léto? Proč? Léto - mám narozeniny a těším se na každou mou narozeninovou párty s kamarády... :)
5. Tvá nejoblíbenější činnost? Spánek a celkově odpočinek - na což většinou nemám moc času...
6. Čteš časopisy? Jaké? Nečtu, maximálně když mi něco přijde pod ruku např. od spolubydlící...
7. Cvičíš pravidelně? Co, jak, kdy? Necvičím, nemám výdrž, motivaci ani chuť... :)
8. "Kariéra" nebo rodina? Zdravě od každého kousek. Dokud nebudou děti, tak bych chtěla dokončit školu a najít si práci, abych měla nějakou praxi a mohla svou rodinku živit :) 
9. Jaké jsou tvé 3 nejoblíbenější filmy? Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street, The Sweetest Thing, The Intouchables ... je jich víc... :)  
10. Jak nejraději trávíš svůj volný čas? Ráda fotím, kreslím, prohlížím si obrázky, čtu blogy, hledám DIY návody, ... a teď nejraději koukám na všechno kolem svatby :)

Mých 10 otázek pro ty, kdo budou pokračovat... :)
1. Přemýšlel/a jsi někdy o plastice? Jaké? Čeho? 
2. Máš nějakou fobii? 
3. Jakou zmrzlinu by sis nikdy nekoupil/a?
4. Kolik Ti je let, na kolik se cítíš a kolik bys chtěl/a aby Ti bylo?
5. Ovoce nebo zelenina?
6. Byt nebo domek? Proč?
7. Tvoje nejoblíbenější věc?
8. Kdybys mohl/a být na jeden den někým jiným, kým bys byl/a?
9. Nosíš doma tepláky?
10. Tvůj oblíbený den v týdnu? Proč? 

Pokračovat bude:
Ejmy :)

2 komentáře:

Děkuji za Vaši návštěvu, komentáře, rady i připomínky ;)
Na Vaše komentáře odpovídám zde, pokud není Vaše přání jiné ;)