pátek 7. listopadu 2014

Podzim...

... je všude. 

Venku je zima - to, že je zima, by zas tak nevadilo při mém množství zimních bund - kdybych se nestěhovala, tak ani nevím, kolik jich mám :) Ale to zataženo, to, že není vidět kousek sluníčka mi vadí. Moc.

Včera jsem pekla další muffiny, ty předešlé byly pro velký úspěch hned pryč. A to je dobře. Další jsem pekla z jablek, moc mi nejedou. Muži taky ne. Jeho bratru taky ne. Všem třem nám tam chybí čokoláda. Tak fajn. Jablečné muffiny škrtám ze seznamu oblíbených receptů.



Jsem trošku nachlazená, rýmička se projevuje ještě v relativně přijatelné formě a tak se "céčkuju" pomeranči a mandarinkami a tak. Hlavně proto, protože v pondělí musím být fit a zdravá, nastupuji do práce, zatím teda na půlúvazek, ale pro začátek stačí. No hlavně, abych to zvládala a abych zvládala i bakalářku. No uvidíme, jaký bude začátek nového.



A dvě fotky na důkaz toho, že podzim má i své dobré stránky... :)

Ejmy


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaši návštěvu, komentáře, rady i připomínky ;)
Na Vaše komentáře odpovídám zde, pokud není Vaše přání jiné ;)