úterý 24. března 2015

Po zimním spánku

Opět píšu, ani moc nevím co, i když toho je víc než dost nového. Vlastně, popostrčila mě k tomu Bylinka, díky Ti!

Před Vánoci jsem si půjčila od mamky šicí stroj, na který se beztak jen zbytečně prášilo. Říkala jsem si, že si ho koupím z jedné z prvních výplat, ale... když mám půjčený a zadarmo, kdo by utrácel, že? Navíc mám pocit, že peníze jsou potřeba všude jinde. Taky je fakt, že se znám a tudíž bych pak ještě víc zanedbávala školu a to nejde!

Zatím jsem si ušila dva látkové košíčky - jeden mám na nočním stolku na léky, mastičky, krémy, ... a druhý mám na šicí potřeby, které chci mít zrovna po ruce. Dál jsem ještě ušila tři kosmetické taštičky z mnou natisknutých látek, ale ty odnesl/donesl Ježíšek dál. Nastříhala jsem si látky na další taštičky a čekám až se odhodlám vytáhnout stroj, ale čas mám většinou v noci, kdy Drahý spí a nechci ho budit tím rachotem. Možná jsem líná a jen se sama sobě omlouvám a vymlouvám... :-)

Kdyby mi tak ta naše čtyřnohá aktivistka dala kousek svého elánu, bylo by to fajn. Phoebe je úžasná, roste rychle, učí se rychle a já nestačím koukat. Postavili jsem ji kotec, ať má kde spinkat a já mohu být klidná, že nepřeskočila plot přímo pod auto. Bydlíme u větší silnice, kde auta často neznají limit 50 km/h. 

Momentálně jsem dost vyčerpaná a unavená a přesto nemohu spát, Měla jsem angínu a dobírám poslední antibiotika. Nemám je ráda, ale pokud mi pomohou a já se zas budu moct vrátit do práce, budu ráda. Ne, že bych svou práci zbožňovala, ale být pořád doma taky není nic super. 

Těším se až bude teplej, já budu fit a půjdem s Phoebe na nějakou procházku. 

Ejmy

2 komentáře:

  1. Taj šup sem s fotkama košíčků!:-)
    Ach, jak já závidím všem, kteří umí šít :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Amálko, děkuju za článek, i když jsem se k němu dostala po státnicovém (m)učení až teď! :) Takže hned můžu vyloudit další a slibuju, že si ho přečtu dříve :)) Obdivuju tvoje zapálení a um, já si s šicím strojem vůbec nerozumím, ale taky plánuju někdy v budoucnu dát mu šanci :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu, komentáře, rady i připomínky ;)
Na Vaše komentáře odpovídám zde, pokud není Vaše přání jiné ;)