pondělí 5. srpna 2013

Zeleninová polévka s cous cous

Dopoledne bylo obyčejné, nákup v Albertu, díkybohu, že jen malinký a následovalo vaření polívečky. MILUJI POLÉVKY!!! Takže recept na mou milou zeleninovou s cous cous.

RECEPT – zeleninová polévka s cous cous
Ingredience:
o   3 menší mrkve
o   1 petržel
o   1 střední cibule
o   1-3 stroužky česneku
o   Kousek pórku
o   Kousek květáku
o   ¼ celeru
o   2 kostky zeleninového bujónu
o   4 lžíce cous cous
o   Kytička petrželky (kadeřávku) na dozdobení


Příprava:
o   Mrkev, petržel, pórek a česnek nakrájíme na kolečka, zbytek zeleniny na kostičky (vypadá to tak lépe ;)). Zeleninu vložíme do hrnce, zalijeme vodou, přidáme bujón a vaříme 45 minut, ne jen aby zelenina změkla, ale aby dostala tu správnou chuť.
o   Poté polévku můžeme dochutit (sůl, pepř, …) a přidáme 4 lžíce cous cous a necháme ještě 3-5 minut vařit.
o   Polévka je hotová, přidáme nakrájený kadeřávek a podáváme. Dobrou chuť.

Ve skutečnosti vypadala lépe :D


Ejmy

2 komentáře:

  1. Zeleninová je nejlepší! :-) Na polévky je můj přítel machr, stejně jako na všechno ostatní, ale když není po ruce i já si nějakou mňamku uvařím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je! :) Chlapi stejně umí vařit nejlíp, teda Ti co to umí, tak to umí pořádně :D Dnes jsem večeřela polévku od Drahouše a zítra mám od něj oběd, už mi balí i do krabiček :)

      Vymazat

Děkuji za Vaši návštěvu, komentáře, rady i připomínky ;)
Na Vaše komentáře odpovídám zde, pokud není Vaše přání jiné ;)